After Six skład Sary

After Six skład Sary to jak każdy skład After Six, sześcioosobowy zespół grający w stu procentach na żywo.

After Six skład Sary

After Six skład Sary to jak każdy skład After Six, sześcioosobowy zespół grający w stu procentach na żywo.

Doskonały zespół na wesele to jeden z najistotniejszych warunków, który powinien być spełniony aby Wasz jedyny i wyjątkowy dzień był naprawdę udany. Jeśli gusta i oczekiwania Państwa i Państwa gości są zbieżne z tym co oferujemy, jesteście w dobrym miejscu. Sara działa w MGI Music od 2015 roku, ma ogromne doświadczenie, jest wspaniałą wodzirejką z wielkim temperamentem i wyczuciem. Posiada także wykształcenie aktorskie, na co dzień gra w teatrze a swój warsztat wykorzystuje na weselach z doskonałym skutkiem. Mówi po angielsku i prowadzi imprezy w tym języku. Towarzyszy jej zespół świetnych muzyków w którym szczególną uwagę zwraca perkusistka Gosia i saksofonistka Ania.

After Six skład Sary to jak każdy skład After Six, sześcioosobowy zespół grający w stu procentach na żywo. W tym cover bandzie grają trzy panie i trzech panów.

    Oto skład instrumentalny zespołu:

  • 3 głosy damskie
  • Perkusja
  • Gitara basowa
  • Gitara elektryczna
  • Gitara akustyczna
  • Saksofon altowy
  • Instrumenty klawiszowe

Ten arsenał instrumentów sprawia, że osiągamy potężne, dynamiczne i zróżnicowane brzmienie a cyfrowy zestaw perkusyjny umożliwia nam dopasowanie głośności do każdej wielkości sali. Na pewno nikt z gości nie będzie narzekał że jest za głośno a jednocześnie brzmienie i dynamika dźwięku zostanie zachowana.

Oczywiście zespół zapewnia pełne zaplecze techniczne i transport

Repertuar zawiera ok. 100 utworów i jest podzielony na tematyczne bloki czerpiące z jednorodnych muzycznych klimatów: disco hits ‘70, Rock & Roll goldies, Złote przeboje polskiego Big Bitu, etc. Ten program został przetestowany na setkach wesel.

Prosimy zapoznać się z naszymi możliwościami muzycznymi.

Długość bloków (z reguły ok. 30 – 40 minutowych) jest elastycznie dopasowywana do programu imprezy, oczekiwań, temperamentu i kondycji gości. W przerwach które trwają ok 15 minut zawsze serwujemy delikatną muzykę „mechaniczną”.

POPROWADZIMY CAŁE PAŃSTWA WESELE zgodnie z tradycją i wedle wszelkich Waszych życzeń. Poprowadzimy zabawy w dobrym tonie, zaplanujemy wspólnie oczepiny. Jeśli trzeba prowadzić wesele po angielsku lub niemiecku to wiedzcie, że robiliśmy to dziesiątki razy.

 

Zadzwoń teraz i sprawdź swój termin: telefon 667 432 553

lub

napisz do nas

Zapytanie

9 + 2 =

Sugestie, uwagi, FAQ

Oto kilka uwag wynikających z naszego doświadczenia oraz z często zadawanych nam pytań:

Wszystkie elementy wesela są przez nas prowadzone. Jeśli to możliwe, warto żeby toasty, dzielenie tortu, itd. odbywały się na sali tanecznej w zasięgu naszego nagłośnienia i oświetlenia.

Tort najlepiej podawać po zapadnięciu zmroku. Efekt jaki tworzymy za pomocą specjalnie dobranej muzyki połączonej z odpowiednim tekstem mówionym jest naprawdę unikalny. Jednak wprowadzenie tortu nie powinno się odbywać zbyt późno, z naszych obserwacji czas między 21.00 a 22.00 jest optymalny.

Zapewniamy kompletny zestaw nagłośnienia i oświetlenia sali tanecznej, jeśli jednak wesele odbywa się na kilku salach warto zadbać o nagłośnienie również tych sal, w ten sposób goście którzy akurat nie tańczą będą słyszeli co się dzieje na parkiecie – oczywiście nie za głośno. Wynajęcie zestawu aktywnego na jedną dodatkową salę wraz z okablowaniem kosztuje standardowo 150 zł.
Warto zwrócić uwagę żeby obsługa serwowała posiłki najpierw zespołowi a dopiero potem gościom. W ten sposób kiedy Państwo będą kończyli posiłek my będziemy już na scenie gotowi do zabawy.

Dobrze jest wydelegować jedną osobę np. świadka, do kontaktu z nami. Państwo mają się przecież na swoim weselu doskonale bawić ! Wszelkie możliwe do spełnienia sugestie i uwagi zostaną natychmiast spełnione.

Jeśli macie wpływ na ustawienie sali, dobrze jest zwrócić uwagę, aby miejsce dla zespołu znajdowało się na jej węższej ścianie, możliwie w środku jej długości. To zapewni dobrą widoczność, kontakt zespołu z gośćmi i przede wszystkim dobre rozchodzenie się dźwięku.

Stoliki stojące najbliżej „sceny” powinny być jednak oddalone od niej o kilka metrów – nikt przecież nie lubi siedzieć z uchem przy głośniku, nawet jeśli zespół gra bardzo dobrze 😉